Discussie: Hopeloos
Los bericht bekijken
Oud 29 september 2009, 14:46   #12
saharawea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2006
Berichten: 69
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karentje Bekijk bericht
Hey iedereen

Thanks voor de vele lieve reacties... Het gaat nog steeds niet goed met het trekken... Ik voel inderdaad dat mijn lichaam en geest rust willen, ik weet alleen niet hoe ik dit moet doen met mijn zaak en mijn ouders hun zaak... Ras jezelf niet voorbij!
Heb er al aan gedacht om eens een vrijdag en maandag vrij te nemen, zodat ik toch al 4 dagen thuis ben... Maar als ik thuis ben dan begin ik te kuisen, op te ruimen, enzovoort omdat er zoveel moet gebeuren... Eens foert zeggen, ook al voel je je nadien schuldig....JIJ gaat voor!
Zaterdag heb ik lichamelijk een dieptepunt gehad: migraine, mijn spieren die op springen stonden, misselijk... ben om 21u in mijn bedje gekropen en heb 12uur geslapen en de zondag heb ik mezelf verplicht om niet te kuisen... dat deed deugd maar het werk blijft dan toch wachten...
Misschien dat ik terug een poetsvrouw moet nemen voor 1 x in de week... Ik wou zo een beetje centjes uitsparen maar eigenlijk verlicht zo iemand wel al een heel deel van de wekelijkse taken... Ben 26 jaar en heb gewoon het gevoel dat ik uitgeblust ben, hoe erg is dat...
Heb er dit weekend met mijn ouders over gesproken (omdat ik de migraine aanval heb gekregen toen ik bij hen was) en heb hen ook uitgelegd dat er niet veel mensen van mijn leeftijd al zo'n verantwoordelijkheden hebben... Mij ouders hebben allebei al heel hun leven hard gewerkt, maar toen mijn moeder mij kreeg werkte ze bv halftijds... Ik kan nu zelfs niet eens denken dat ik ooit kinderen zou hebben, hoe en waar zou ik die ooit moeten inplannen...
Ik ben blij dat ik hier terecht kan met mijn hersenspinsels... Thx aan iedereen xxx
Neem rust lieve Karen, hoe wanneer...maar die heb je nodig. En ik weet (was ook zo voor mij) dat dit niet altijd makkelijk is!
saharawea is offline   Met citaat reageren