Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2005, 09:46   #1
Grizzly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 1
Werking haargroeimiddelen?

Beste mensen,

Ik heb 6 maanden lang het haargroeimiddel Folligro gebruikt en eerljk gezegt kan ik niet echt zeggen of dit een duidelijk verschil heeft gemaakt. Ik ben naar de dokter geweest om te vragen of hij iets meer wist van dit soort haargroeimiddelen en daar werd ik vierkant uitgelachen. Hij zei dat haargroeimiddelen niet werken en dat het een naieve gedachtengang van een 12 jarige was om te denken dat dit zou werken! Hij zei dit met een knipoog, maar het heeft mij wel aan het denken gezet. Vrijwel alle haargroeproducten zien er veelbeleovend uit en hebben een wetenschappelijk bewezen werking. Maar hoe betrouwbaar zijn deze produkten nou echt. Folligro kostte 70 euro per maand voor een mondspray en tabletten en ik moest het 4 tot 6 maanden gebruiken voordat ik resultaaat zou zien. Ik zou natuurlijk heel graag willen denken dat deze produkten echt werken, maar af en toe vraag ik mij af of dit soort bedrijven niet gewoon gruwelijk misbruik maken van de situatie en kalende mannen in het ooitje nemen.

Ik vroeg mij dan ook af of er iemand is die echt duidelijke resultaten heeft kunnen zien met wat voor middel dan ook en of die ook foto's daarvan kan laten zien.
Grizzly is offline   Met citaat reageren