Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2010, 17:40   #155
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink ik zou niet te lang wachten hoor

wel de kans zit erin dat je 2 maand moet wachten tenzij er nog ergens een datum beschikbaar is...
dat kunnen ze je zeggen als je op consult gaat...

mijn haar was bovenop overal wel wat bijgezet maar beperkt...
vanwege de grootte van het ontvangstgebied en de donorstrip dat ze eruit gehaald hadden van 2725 grafts zit vooraan : 30 - 35 grafts/cm2 en op de kruin 20 grafts/cm2
natuurlijk is er ook wel verbetering gekomen met allemaal die haarmiddelen erbij , en is het mooi naar voor gestyled , probleem is dat ik graag wat andere kapsels zou willen doen en een haarlijn op amper 30 - 35 grafts dat weet je zelf dat dit zeer beperkt is tot naar voor kammen...
nu is het de bedoeling om een haarlijn van 70-80 grafts da langzaam wat afzwakt naar achter toe , dit was wat ik wou eigentlijk en prohair stelde dit ook zo voor
ik dacht aan : hopelijk 60 grafts in de haarlijn zoals mustafa , hun voorstel van 70 -80 was natuurlijk nog beter, ik denk dat het is omdat mijn donor wel niet echt dik haar is van nature

ik ben goed op de hoogte van wat wel en wat niet te doen bij haartransplantaties hoor , ik ben er ook van overtuigd dat na deze ingreep het mooi in orde zal zijn... erna is het zien welke kapsels mogelijk zijn en genieten van het leven , haarmiddelen gebruik ik gewoon door

over die donor achteraan : de fut scar beperkt inderdaad wel de beschikbare grafts wat meer en de extractie rond die zone kan moeilijker worden door deze factoren :
- rond de scar mogen ze niet teveel weghalen dat alles nog steeds mooi bedekt is eens je haar wat meer groeit terug...
- door de terug aan elkaar gehechte huid kan onderhuidse tractie komen waarbij de haarwortels schuin komen te zitten, terwijl ze bovenop wel recht tonen, die maakt extractie ook lastiger

het is nu niet dat daarom mijn donor op is he achteraan, ze zijn gewoon heel voorzichtig met wat waar en hoeveel te extracten zodat niks zichtbaar is aan je donor...
als er risicos of twijfels zijn zullen ze dit wel overleggen met mij , je bent daar echt in goede handen hoor...
ook zei bart me dat ik nog originele haartjes staan had in mijn ht-haarlijn , maar zeer zwak , dus niks dat extra dekking kan geven en dat de kans erin bestaat dat ze de ht
niet overleven , wat wel logisch is als ze in dat gebied de slits maken , maar ze hebben geen dekkende waarde dus is het niet zo erg
dus de kans zit er wel degelijk in dat ik nog donor beschikbaar heb hoor erna , ben ik wel van overtuigd, dat zien we dan wel binnen een jaartje
nu kiezen ze meer safe te zitten en niet te overdrijven met extractie van die donor
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 17 maart 2010 om 18:22
wesley1982 is offline   Met citaat reageren