Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2014, 20:31   #459
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Zelf gebruik ik 4 ml, met de vinger toppen een beetje masseren. Het laatste met de derma roller er overheen.
Soms gebeurt het dat me haren tussen het wieltje komen te zitten, misschien is de derma stamper wel wat voor me.

Ik heb het al eerder verteld op haarweb, maak vanaf het begin maak ik gewoon: 60ml minox met 2 tot 3 gram Ru en extra Copper peptide GHK-Cu . ben krap een jaar bezig met een goed resultaat moet ik zeggen. Nog even mocht je last hebben van irritatie op je hoofd hebben, gebruik emu olie kun je kopen op ebay , dit is mijn adres uit uk: http://www.ebay.nl/itm/350995657675?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p398 4.m1497.l2649

Een keer per week na het douchen in de avond masseer ik emu olie op mijn hoofd, dan laat ik het een nachtje intrekken .de volgende dag was ik het weer eruit.


Zal een keer proberen met de iPad foto’s maken, want met de camera die ik heb zie je kleine haartje niet zo.

Nog steeds komen er nieuwe donkere haartjes, wat mijn kapster opvalt, is mijn haren voller is geworden gewoon anders. Mijn vrouw ziet het ook, ze begrijpt er niets van maar toch is het zo.

Keep me updated !!!

Laatst gewijzigd door lounge; 1 mei 2014 om 20:33 Reden: spatiegebruik
lounge is offline   Met citaat reageren