Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2021, 21:37   #11
Ivanoff
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2012
Berichten: 4
Ik zit ondertussen aan mijn 3e HT van in totaal 6000 grafts, komende van een Norwood6. Ik ben ondertussen 44. Begonnen 10 jaar geleden. Had een excellente donor.

Wat ik altijd voorgenomen heb is een conservatieve haarlijn aan te houden die past(e) bij mijn leeftijd en die te houden is.

Ik zie mensen van 60 jaar die een volle haarlijn willen, maar die hun hoofd draaien en zo kaal als iets op de kruin zijn. Dan denk ik ... je mag er frontaal wel goed uitzien in de spiegel, langs de zijkant, hetgeen iemand anders ziet, trekt op niets.

Je moet een goed beeld hebben van wat je eeuwige krans is. Zie je daar de contouren van dan kan je beginnen plannen en beginnen terugwerken. Dus, je moet eigenlijk in omgekeerde richting werken...

Ik ben dus eerst mijn kruin beginnen aanpakken, daarna een conservatieve haarlijn gezet, en nu terug het verdichten van de kruin. Ik ben 100% tevreden over het resultaat ook al heb ik geen volle haardos. Wat dan ook niet hoefde voor mij. Die boodschap heb ik telkens duidelijk gecommuniceerd ... Ik moet gelukkig zijn met het resultaat, niet jullie.

Trouwens, ik neem geen medicijnen... wel vitaminen,... ben er principieel tegen om fina of duda te nemen...
Ivanoff is offline   Met citaat reageren