Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2021, 01:03   #22
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rastaboy Bekijk bericht
samenvatting dag 3 t/m 7 na de haartransplantatie

Op dag 3 na de haartransplantatie heb ik toch vocht rondom de ogen gehad, waardoor ik leek op een koekiesmonster. Dit is even vervelend maar doet geen pijn. s'Avonds heb ik voor het eerst mijn donorgebied licht masserend met de shampoo van de kliniek gewassen. Met het schuim wat ontstaat heb ik dit gedept op het transplantatiegebied. Na het een minuut erop te laten zitten heb ik het rustig met een glas lauw water afgespoeld. Op dag 4 is het vocht gezakt naar onder de ogen waardoor je dikke wallen hebt en het lichtelijk geel kleurde. Deze 2 dagen ook nog steeds lekker het gezicht gekoeld een aantal keer per dag. Ook hier weer het wasritueel gedaan. Dag 5 is het vocht grotendeels uit het gezicht gegaan en begon ik weer de oude te lijken. Wel heb ik avonds een branderig gevoel gekregen op het donorgebied. Dag 6 ook hier nog steeds een branderig gevoel gehad op het donorgebied ik heb deze dagen ook babyolie en bepanthen gesmeerd om het een verkoelend effect te geven. Deze 2 dagen meerdere keren s'Nachts wakker geweest om het donorgebied even te koelen. Dag 7 is het branderige gevoel weggegaan en heb ik voor het eerst ook weer mijn gehele hoofdhuid ligt masserend gewassen met de speciale shampoo van de kliniek. Deze nacht ook weer plat gelegen en weer lekker geslapen. Hierbij nog een aantal foto's van de update.
Ziet er goed uit man. Volgens mij is jouw kruin ook nog in aardig goede staat trouwens.

Jouw proces lijkt echt heel erg op dat van mij. Ik zit echter op dagen 7 na de behandeling en mijn donor is nog wel vrij gevoelig al ziet die er netjes uit.

Je denkt eigenlijk na circa 3 dagen het meest vervelende gehad te hebben maar pas daarna komt eigenlijk pas die gevoeligheid van je donor.

Hoop dat ik daar snel vanaf ben en weer lekker kan gaan slapen zonder pijnstillers.
FVDS is offline   Met citaat reageren