Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2006, 19:15   #65
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa
FUT - objectieve ervaringen uitgevoerd door Aesthetics Clinics Veldhoven / Hasselt (B)


Propecia / Finasteride / Proscar: vanaf half juli slik ik nu 1mg Proscar in capsulevorm en doordat het op deze wijze wordt voorgeschreven wordt dit volledig door de ziektekostenverzekering gedekt. Mijn apotheek heeft meedere gebruikers en werkt er graag aan mee door Proscar 5mg te vermalen om vervolgens in 1mg capsulevorm aan te bieden. Ik ben echt geschrokken van de grote prijsverschillen wetende dat Propecia +/- EUR 1,54 per stuk kost. Op de verpakking van mijn recept staat namelijk de prijs van EUR 27,50 voor 90 capsules (= EUR 0,30 per capsule).
Interessant. Zeg odessa, je woont toch in Nederland (omdat je in Hasselt behandeld bent)?? Ik slik nu Prop en betaal dat zelf. Zonder hier een nieuwe discussie te beginnen (zullen wel andere threads aan gewijd zijn) maar kan iemand bevestigen dat Proscar (a) zo ongeveer vergelijkbaar is qua werking met Propecia en (b) dat dat vergoed wordt door de zorgverzekeraars??
Limbo is offline   Met citaat reageren