Los bericht bekijken
Oud 26 september 2006, 19:14   #31
Anton2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2005
Berichten: 23
Hey Roland

Roland, geeft het toch wat tijd. Ik heb ook ergens gelezen dat de eerste haar die de nieuwe graft produceert heel wollig is (wat jij dus als poppenhaar aanmerkt). De haren die daarna geproduceerd worden moeten er natuurlijk gaan uitzien.

Verder, mijn andere mailcontact kreeg pas na negen maanden na zijn behandeling voor het eerst nieuwe haren in grote getalen. Ik denk dat je gewoon rustig moet afwachten...Waarom jouw haren in het ontvangstgebied wellicht beschadigd zijn geraakt tijdens de behandeling weet ik ook niet. (Weet je wel zeker dat daar nu minder haren zitten, lijkt dat niet zo???). Ik ga op de woorden van Coen Gho af dat met zijn techniek de huidige haren in het ontvangstgebied niet beschadigd kunnen worden.

Jouw rekensommetje klopt. Het hangt er denk ik van af of je veelal je haarlijn wilt versterken (veel single grafts) of je inhammen (double en triple grafts)...

Zal ik vragen aan de persoon met wie ik contact heb om met jou contact op te nemen? Wellicht kan hij je wat meer op je gemak stellen...

Groetjes! Ton

Laatst gewijzigd door Anton2; 26 september 2006 om 19:17
Anton2 is offline   Met citaat reageren