Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2006, 12:43   #69
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
FUT - objectieve ervaringen uitgevoerd door Aesthetics Clinics Veldhoven / Hasselt (B)

Week 7 t/m 11
Inmiddels ruim 2 maanden na de HT gaat het zoal het gaat. Geen complicaties t.a.v. het lidteken. Verkleuring is met de weken wat minder geworden (roze i.p.v. vurig rood). Het is m.i. nog te vroeg om iets meer over het lidteken te vertellen maar ben zelf erg benieuwd naar het resultaat van de toegepaste hechtingstechniek ( trichophytic closure). M.a.w. is er echt sprake van een potloodstreepje van max 1-2 mm en groeien er haren dichtbij en wellicht door het lidtekenweefsel?

Een minpunt van de behandeling is dat in mijn geval een aanzienlijke haaruitval heeft plaatsgevonden in het getransplanteerde gebied (zie eeerdere posting). Het beetje haar wat daar nog zat is voor een groot gedeelte uitgevallen. Een voorzichtige inschatting, 30% tot 40%, en dan met name de in de zone van de oude haarlijn. Ik hou me maar vast bij de gedachte dat dit wel weer goed zal komen (dat hoop ik oprecht) maar ondertussen baal ik er stevig van!!
odessa is offline   Met citaat reageren