Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2006, 17:46   #71
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Hoi Roland, zoals je misschien heb gelezen in eerdere postings zijn de kanaaltjes aangebracht d.m.v. een naald. Een laser is er dus niet aan de pas gekomen.

Informatieverstrekking m.b.t haaruitval in het getransplanteerde gebied:
Zelf ben ik best wel scherp op dit soort zaken en derhalve kan ik me niet herinneren dat er het tijdens het consultgesprek danwel na de HT nadrukkelijk hier op is gewezen. Heb voor de goede orde de website van AC geraadpleegd, daar trof ik onderstaande informatie. Ik hou het er maar op dat ik in de categorie "sommige gevallen" zit ..........................

De meeste getransplanteerde haartjes zullen gedurende de tweede en derde week na de behandeling samen met de schilfertjes loskomen en afvallen. Dit is een natuurlijk proces. De haarwortels zijn na de ingreep, door een verminderde zuurstoftoevoer verzwakt en stoten de haren, die nog in de getransplanteerde wortels aanwezig zijn, na enkele weken af. Omdat de haarwortels alleen verzwakt zijn maar niet beschadigd, produceren zij weer nieuwe krachtige haren, die na ca. 3 tot 4 maanden zichtbaar worden. Wij wijzen u erop dat in sommige gevallen, bij verdichtingbehandelingen, naastliggende haren kunnen uitvallen, die ook na deze periode weer zichtbaar worden.

Laatst gewijzigd door odessa; 1 oktober 2006 om 20:33
odessa is offline   Met citaat reageren