Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2007, 12:17   #19
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
2500-3500 fue, doen jullie dit op 1 dag?

Misschien dat Transplantaatje er idd meer over kan vertellen.
Misschien dat hij morgen wel reageert.

Maar wat mij ook opvalt in de USA dat hun haarlijnen zo laag staan.

Bij mij werd 7 jaar geleden geadviseerd om mijn haarlijn wat hoger te houden en ook wat inhammen te blijven houden, om voldoende grafts over te houden voor latere sessies.

In Amerika proppen ze 3000 grafts in wat inhammen en wat daarna gebeurt zien ze wel.
Wat een lekker sfeertje hank er weer,

Even terug komen op een paar vragen. Geïnteresseerde haarpatienten mogen nooit de illusie krijgen dat 5000 FUT Grafts of meer in 1 behandeling normaal is. Bij ons gaan er bij de meeste mensen met grote 1e FUT behandelingen gemiddeld tussen de 2200 en de 3000/3500 grafts uit. Hierbij praten we gewoon over transplantaten met 1, 2, en 3 haartjes. Wat voor ons belangrijk is dat na de behandeling wel een fatsoenlijk litteken achter moet blijven. Mega sessies van 4000+ zijn alleen mogelijk met uitstekende haarkransen en een zeer flexibele hoofdhuid. Wat geen probleem is om bv. inhammen met meteen 1500 tm 2000 grafts op te vullen zodat je meteen een mooie haardichtheid hebt.

Wat betreft de FUE behandeling zijn wij geen voorstander om meteen aan een cliënt te beloven dat wij er een zeer groot aantal uit zullen gaan halen. Het kan ooit verschrikkelijk tegen vallen om de haren eruit te krijgen. Wij houden het een beetje op 1000 tm 1300 grafts per dag. Het meeste wat wij tot nu toe op 1 dag hebben uitgevoerd is rond de 2100 grafts. Dit is zeer heftig voor zowel de chirurg als de cliënt. Wij spreiden behandelingen van 2500 grafts liever over 2 dagen.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren