Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2007, 12:44   #60
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Question Fotoserie

Het is wel leuk om te zien dat men nu bij Transhair in Vlijmen een fotoreportage hanteert bij de ht-behandeling, deze had ik vroeger ook in mijn consultboek zowel van mijn haartransplantatie als van mijn lipostyling!

Maar hoeveel tijd zit er nu tussen foto 18 en foto 30!
Kijk zelf even op www.transhair.nl bij reportages!

Ik denk zeker zo´n 100 minuten waarbij de ontnomen haargrafts uit de hoofdhuid zijn!

Waarom zou men overigens bij Transmed begonnen zijn met een "storage solution" ofzoiets?

Irritant bij de reportage van transhair is nog steeds die folderfoto van Peter Terhaar met spray in zijn haren die ze ook nog eens bij haarlijnwerk hebben staan(kun je nu echt niet beter Cor!), verder nog steeds Mr. Egon met tattoo & spray(staat binnenkant folder, is ook nogeens 2 x gedaan door dr. Villnow maar denk ik nog steeds het meest scorende haarmodel bij transhair!) en nog enkele andere modellen met spray in de haren, gewoon weg halen die rommel!

Weet je wat Cor van Oyen & Peter Henscheid gemeen hebben? Ze hebben allebei rommel gekocht waarbij ik moet zeggen dat Cor er nog wat van probeert te maken en van geluk mag spreken dat dr. Neidel ten tijde eind jaren negentig niet veel te doen had in Bochum/Düsseldorf!

Even afgeleid maar snel weer terug on topic:
Waarom is er bij welk instituut of welke haarchirurg dan ook wereldwijd nog steeds géén 100% aangroei van alle getransplanteerde haargrafts?

Daarom ben ik een groot voorstander van een verandering in de haarchirurgie, quickgrafting voor betere resultaten wereldwijd dat is mijn doel!
Verdere voordelen kunnen misschien het tegengaan van shedding zijn en het beter kunnen tellen van haargrafts!

Groet Hairobservator

Aan Odessa kan ik alléén maar vertellen dat ik de hoogste Norwood situatie inmiddels wel heb behaald maar ik ben wel tevreden hoor maar als ik alles van te voren had geweten! Alléén vertelde men mij destijds bij Transhair dat het in één keer vol zou zijn? Ene meneer Massop en ook ene meneer Kettwiezel(hihi) hielden mij dit destijds voor ogen, ach misschien nog een tweede keer en dan is het klaar! Ik was erg sceptisch destijds omdat ook mijn in 1992 overleden vader een ht had gedaan, toen nog met de appelboortechniek gedaan ergens in Utrecht! Hij is er toen psychisch aan tenonder gegaan en pleegde zelfmoord, mijn geliefde vader is hopelijk nu in goede handen! Dit vertel ik nu voor het eerst op HaarWeb heb het al eens aangegeven op Alopezie.de, de mensen die mij kennen in de haarbranche weten dit!
Mijn laatste FUE is voor de afwerking en over de totaalkosten kan ik alléén maar zeggen dat ik de eerste keer 20.000 DM betaald heb voor 1200 grafts op de Lindemannstrasse! Als ik alles voor normale prijzen had moeten betalen kwam het prijskaartje zeker boven de 25.000 Euro!

Laatst gewijzigd door hairobservator; 2 februari 2007 om 13:26
hairobservator is offline   Met citaat reageren