Los bericht bekijken
Oud 23 september 2007, 23:05   #72
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht

Maar hij zou de vraag toch beter aan de kliniek stellen. Misschien kunnen ze hem ook wel een goed hotel vlakbij aanraden.
Helemaal mee eens.


Citaat:
Ik vond slapen op mijn zij, zoals ik gewoonlijk doe, de eerste nacht nogal eng. Bang om ingeplante haren tijdens de slaap eruit te schuren. Slapen op mijn rug, wat ik ook wel kan, was door die schaafwond achterop minder comfortabel.

Ik heb dus de eerste nacht vooral hazenslaapjes gedaan met een coolpack onder mijn achterhoofd en ik was blij dat ik daar overdag nog een beetje mee door kon gaan. Ik was die hele eerste dag niet echt fit dus.
Ik ben zelfs tijdens de behandeling in slaap gevallen, waarschijnlijk mede door de verdovende middelen. Direct na de behandeling was ik ook nog behoorlijk onder invloed van de medicatie en daarnaast moe van de lange dag. Was ik direct op een hotelkamer gaan slapen, dan had ik zeer waarschijnlijk een redelijke nachtrust gehad. Helaas was er geen kamer vrij en moest dus helemaal terug naar huis reizen. Eenmaal thuis gekomen was de medicatie grotendeels uitgewerkt en de dufheid grotendeels verdwenen. Mede daardoor heb ik de eerste nacht ook alleen maar korte hazenslaapjes gedaan. Toch was ik ondanks de korte hazenslaapjes de eerste dag een stuk fitter dan op het eind van de behandeldag.

Ik moet er echter wel bij zeggen dat ik een FUT heb ondergaan en dus zeer waarschijnlijk zwaardere pijnstilling heb gekregen. Dat heeft ongetwijfeld de enorme dufheid veroorzaakt waar ik de dag daarna dus geen last meer van had.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren