Discussie: Hairobservator
Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2007, 12:59   #30
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink Met de jaren slijt de gedachte na meer & meer haar..

Haare Praxis Klinik

..voor Hairobservator géén haarverdichtingsspray meer! Troep, weet niet meer waarom ik het jaren gebruikt heb ach verstand komt met de jaren!?Mane, Volluma, Toppik etc.. het is allemaal nep, na jaren gebruik adviseer ik dit niet te gebruiken of beter ermee te beginnen! Het is duidelijk te zien hoor en het stoppen ermee na tijden gebruik is een grote stap terug, het haar wordt vaak kortgeknipt hierna ook als het haarprobleem met de jaren minder wordt! Het merendeel van alle HT-patienten knipt het haar met de jaren kort..

..voor Hairobservator al jaren géén medicijnen meer tegen haaruitval of voor haargroei ook géén haartherapie met kruidenproducten! Sonnenwald wou weer networkmarketing gaan doen terwijl ik juist de zoektocht van hem na de oorzaken van haaruitval zo bewonderde, de kruidenproducten ofnu Valerias oder Lionhair kruidentabs waren bijzaak!

..de ervaring leert dat alléén het transplanteren van eigen haar kan zorgen voor het benodigde haar om het onstane haarprobleem beter te kunnen accepteren! Ben géén voorstander van een haarwerk al kan deze oplossing er ook best goed uitzien en zorgen voor een acceptatie van het gekregen haarprobleem! Zowel de juiste hoeveelheid "Transhair" of geregeld een nieuw "Pruikje" met de juiste onderhoud kost wat Euries..

Momenteel heb ik mijn hoofd eens helemaal kaal geschoren!
Binnenkort maar eens bedenken waar ik eventueel mijn laatste 500 transplantaatjes ga inplanten, weer op de voorkant of in de nog steeds goed zichtbare littekenlijn(SMILEY) op mijn achterhoofd!

MVG Hairobservator
hairobservator is offline