Discussie: Hairobservator
Los bericht bekijken
Oud 7 november 2007, 09:01   #63
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Thumbs up Mixhair!

Dus eigenlijk is de kliniek in Duitsland in alle opzichten hetzelfde als
Laser Aesthetics? Alleen andere naam?

Precies onze oosterburen spreken het ook liever uit als Laser Ästhetik.
Hairclinics en Cecilienklinik of Haare Praxis Klinik deze namen kwamen overigens destijds
ook uit mijn mond als alternatief de dokter was voor Medicosmed.
Hij had verder echter toen géén zin om zijn landgenoten flink te betalen voor de naam LA deze heren vroegen ook veel teveel geld..

Wat ik nu niet begrijp is waarom Villnow zich zo vast blijft klampen aan de laser. Je moet toch met de tijd meegaan. Zeker in deze tijd van internet.

Het is onderhand toch wel bekend dat je met naalden/slits een mooier/natuurlijker resultaat kun krijgen.

Villnow & team zijn de enige die met LASER kunnen behandelen,
laserhaartjes zijn erg fijn zeker bij dikke volle haren(donkerhaar) een must voor goede mix in haarlijn/haaraanzet!
Eerste behandeling met laser verdichten met andere technieken!

Zelf heb ik dun blond haar maar als er nog genoeg donorhaar over is laat ik in mijn volgende haarbehandeling van het striplitteken
er extra ook nog eventueel enkele met de fijne boor in de haaraanzet implanten voor nog meer volume in de haarlijn!

Een mix van laser, slit/skalpel, naald en boor geeft in mijn ogen het beste resultaat,
alléén moeten de juiste methodes wel op de juiste plek op het bovenhoofd worden uitgevoerd!

Mvg. Hairobservator
hairobservator is offline