Los bericht bekijken
Oud 16 december 2007, 23:40   #67
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Picard Bekijk bericht
Binnenkort ga ik op reis naar Mechelen voor een informatiegesprek bij Prohair.

Iemand nog tips voor slimme vragen die ik kan stellen?

Zelf kom ik niet veel verder dan:
(1) Hoeveel grafts heb ik nodig?
(2) Waar komt de haarlijn?
(3) Welke dichtheid?
(4) Hoe duur?
(5) Hoeveel grafts zitten er in totaal in mijn donorgebied?
(Ik heb begrepen dat je met FUE kunt blijven plukken totdat "het lelijk wordt". )

Tsja, het lijkt een beetje op Sinterklaasgedichten schrijven: ik heb niet echt inspiratie. En op basis van de berichten hier lijkt het allemaal wel goed te zitten met Prohair.

Maar als iemand nog suggesties heeft, bedankt!

(Mijn situatie lijkt een beetje op Dave en Steven van de Prohair patienten site. Verder gebruik ik nu zo'n 3 jaar finasteride zonder problemen.)
Je hebt genoeg vragen, maar op geen van die vragen zal een eenduidig antwoord mogelijk zijn. Het hangt er allemaal van af wat je wil, waar je tevreden mee kunt zijn.

Je zou moeten beginnen met vertellen wat je eigen verwachtingen zijn. Zorg dat je die zo duidelijk mogelijk schetst. Dan kunnen ze aangeven of aan die verwachtingen kan worden voldaan en wat daar voor komt kijken. Misschien kan 1 FUE ingreep niet al je wensen waar maken. Misschien schiet je donorsituatie tekort. Misschien moeten je verwachtingen worden bijgesteld.

Zorg dat je ook een beeld krijgt van wat er allemaal bij komt kijken. De voorbereiding, de tijd in de operatiestoel, het herstel ....

Ik heb zelf mijn FUE gehad bij Prohair. Het verhaal van hoe dat verliep kun je terugvinden in mijn handtekening.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren