Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2008, 02:57   #48
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
En wat dat dan nog. maak het bekend. Stap naar politci die zich anders bezig houden met het verbeiden van chocoladen sigaretten( voor de vlamingen) ...stap naar de media. ik zou ervoor zorgen dat het de laatste keer geweest zou zijn dat ze iemand verminkt hebben...

Zie wat er in duitsland gebeurt is. De HT sector is daar ingestort na mediaverhalen.

kettman( dat is toch de man achter la?) zijn kaartenhuisje zou mocht het mij overkomen snel instorten hoor...

Ik vrees dat VIN door die "verbeteringen" te aanvaarden zichzelf al zeer zwak opgesteld heeft. En als je ziet hoe hij nu de fabeltjes van gho gelooft. veel naieve mensen blijkbaar.

Enkel competente HT artsen zouden HT's mogen uitvoeren. maar in het zo overgereguleerde nederland en vlaanderen mag eender welke arts wat knoeien met iemands hoofd.

ik vind overigens al veel langer dat artsen op alle gebeid eens aansprakelijk gesteld moeten worden voro hun BLUNDERS net zoals dat is in ELKE andere tak vand e maatschappij. met hun sekte aka orde( van geneesheren) die enkel alles wil stil houden.

Ze willen wel de baten( kassa , kassa) maar niet de lasten( verantwoordelijkheid) van hun job. Zo werkt het niet.

hulde aan beverotti dat hij FUE naar onze gewesten gebracht heeft.

Ja, maar ik moet toch iets aan mijn huidige haarsituatie laten doen, want met dit gek kalende kapsel van me wil ik geen leven lang meer rondlopen. Al is het aangezicht alleen al beter. Heb idd minder goede, maar ook goede ervaringen met Gho op deze forums gelezen. Heb morgen een afspraak met mijn huisarts, misschien dat hij me verder kan adviseren. Heb overigens nog niks definitief bij gho besloten hoor.
vin79 is offline   Met citaat reageren