Discussie: FUT vs FUE
Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2008, 09:32   #71
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Hehehe, ik ben 25 en geloof me, ik zal me ook nooit en te nimmer kaal laten scheren. Ik denk dan ook niet dat dit issue dit leeftijdsgebonden is....
Mmm, je hebt voor jezelf een extra drempeltje ingebouwd waardoor je het kaalscheren nog veel minder ziet zitten dan gemiddeld.

Ik denk dat het vermogen te veranderen sterk leeftijdsgebonden is. Ik zie mensen op jongere leeftijd veel vaker van haarstijl wisselen. Een jongere collega van me heeft net weer in een opwelling de tondeuze door zijn haar gehaald. Weg lang krullend kapsel. En in de bus terug van mijn skivakantie zat ik naast een heel nest jonge gastjes die voor de leut allemaal een scheermes over hun hoofd hadden gehaald. Die hoefden zich ook geen zorgen te maken over het verbergen van inhammen en zo

Na hun dertigste blijven de meeste mannen zo lang mogelijk hangen bij het kapsel uit hun jonge jaren en veranderen ze alleen als dat kapsel echt onmogelijk is geworden door haaruitval (en zelfs dan soms nog niet )
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren