Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2008, 21:07   #2
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Als je er 800 wilt laten verplaatsen dan adviseer ik echt een FUE behandeling in plaats van de FUT die Transhair nu van plan is. Een FUE is minder ingrijpend. Bij Prohair en Aesthetic Clinics kun je voor een goede FUE terecht.

Bovendien is de prijs Transhair vraagt voor deze FUT echt niet meer van deze tijd. Een arbeidsintensievere (en dus duurdere) FUE kan voor 3,50 a 4 euro per graft. Transhair vraagt jou nu voor een goedkopere techniek 5,62 euro per graft!

Een FUT behandeling van 800 grafts kan bij bijbvoorbeeld Aesthetic Clinics (Dr Feriduni) voor 2450 euro, aldus de site van Aesthetic Clinics. En daar ben je in uitstekende handen. Transhair is dus, net als Laser Aesthetic, echt te duur (vandaar die Porsches...)

Over het resultaat van Transhair in het ontvangst gebied en de mensen bij Transhaid ben ik overigens wel tevreden. De artsen zijn ook ervaren. Ik heb de pech gehad bij TH wel grote littekens te hebben gekregen. Ik zou eerst nog eens goed op dit forum rondkijken als ik jou was... Succes!
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)



Laatst gewijzigd door test123; 28 juni 2008 om 21:12
test123 is offline   Met citaat reageren