Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2008, 00:01   #6
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCK Bekijk bericht
Zelf recentelijk bij Transhair ben geweest. Mooie glossy folder, prachtige internetsite, en geweldige Porsches voor de deur... *kuch*.

Volgens de adviseur zou het volstaan om 800 haarzakjes te verplaatsen voor een uitstekend resultaat (kosten ca. 4.500,00 euro).

Ik zo enorm benieuwd naar de ervaringen van mensen die een dergelijke behandeling hebben ondergaan bij Transhair met deze methode. Hoe ziet het er uit? Lijkt het natuurlijk? Ben je tevreden? Hoe groot is het litteken? Zie je het litteken als je gezommen hebt?

Men geeft een levenslange garantie op het getransplanteerde haar. Maar wat als ik nog meer haar verlies dat NIET getransplanteerd is? Kan ik dat dan ook opvullen? Of heb ik dan een kaal voorhoofd met een paar sprieten die nog wel groeien als gevolg van de transplantatie? En wat als ik besluit om, over 10 jaar ofzo - als er geen houden meer aan is - mijn hoofd helemaal kaal te scheren, zie je dan een groot litteken?
Niet doen joh, er zijn er die goedkoper en beter zijn dan ''Terror-Hair''.
En Ya, een litteken zie je idd als je, je hoofd kaal scheer.

TH staat er om bekend Scars te maken ''butcher'' praktijken!

En die Porche voor de deur komt omdat de klant te veel betaald!

Een hoop ''terrelantijnen'' maar zeer matige resultaten.
Ya als je ''tich'' keer bent behandeld gaat het ergens op lijken.

Gewoon even verder kijken bij ''AC'' of andere klinieken enzo.

Ik weet, het is niet positief, maar dat is mijn ervaring met TH.
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren