Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2008, 23:39   #11
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCK Bekijk bericht
Dacht ik ff een snelle oplossing te hebben voor mijn kale achterhoofd... Niet dus. Dat van de finasteride ga ik absoluut uitzoeken, bedankt voor die tip MoreHair en AntonieH.

En qwerty, je hebt absoluut gelijk dat er andere zaken belangrijker zijn, vooral kids maar ik dacht "als het kan, waarom niet?". Ik vergeleek het een beetje met het laten bleken van je tanden...

En nu? De een zegt; niet doen maar de ander heeft redelijke ervaringen met TH.

Overigens ging ik uit van een transplantatie dmv FUT en niet van FUE omdat ik mijn haar niet wou scheren voor een FUE (zeikerd die ik ben!).

Enfin, ik ben er nog niet uit... Wie kan me helpen?! Eén ding is zeker, ik ga in ieder geval nog bij een andere langs voor een second opinion.
Tja, als je denkt dat het net zoiets is als het bleken van je tanden, dan kom je bedrogen uit. Je moet met een ingreep als dit ver in de toekomst kijken. Uiteindelijk zul je de rest van je leven met dat haar willen doen.

Ik vind ook dat een transplantatie het laatste is wat je moet doen. Probeer eerst je situatie te stabiliseren met andere middelen.

En als je dan gaat voor een HT en je wil een keuze maken voor een techniek, weet dan heel goed waar je voor kiest. De prijzen zijn bijna gelijk tegenwoordig, dus je zult de keuze voor de techniek van andere zaken moeten laten afhangen. Of je bereid bent een paar maanden met een ultra kort kapsel te lopen bijvoorbeeld. Of je dat je liever de risico's wil nemen die samenhangen met een litteken op je achterhoofd. Dat soort zaken.

Ik zou zelf een FUT afraden, maar de keuze kan alleen jij maken.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 30 juni 2008 om 22:22
AnthonieH is offline   Met citaat reageren