Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2008, 20:06   #62
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Haken ogen aan dat verhaal van Marco Polo? Zeg maar rustig dat het overgrote deel flauwekul en stemmingmakerij is.
En dan als klap op de vuurpijl haarwerken aanbevelen...belachelijk. Honderd keer beter kaal dan een haarwerk. Natuurlijk, er zullen mensen tevreden mee zijn. Waarschijnlijk zijn dit mensen voor wie een HT geen optie is (angst?, geld?).

Ik vind een haarwerk uit de tijd en poppenkast. Hoe ga je zoiets aan een aanstaand partner uitleggen? Als je gewoon kaal bent, dan hoeft dat niet.Tegenover een kaal iemand sta ik neutraal. Een haarwerk komt op mij wat zielig over...

De manier waarop Marco de mogelijke gevolgen van HT's bij voortschrijdende kaling beschrijft wordt ondervangen. Door goede voorlichting en door niet zodanig te transplanteren dat er bij voortschrijdende uitval iets echt vreemds ontstaat. Een HT is en blijft de beste en meest natuurlijke manier tegen haarverlies. Een haarwerk als alternatief voor een HT? "Not even close". Het kan er wel goed uitzien, maar daar houdt het dan ook mee op.

Heeft Marco Polo, wienst tweede post dit is, toevallig belangen in de haarwerken ?
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren