Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2008, 22:00   #72
NCK
HaarWeb lid
 
NCK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Berichten: 24
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rempie Bekijk bericht
Beste,

ik zou niet meteen voor een HT gaan en ik zou persoonlijk nooit een FUT laten uitvoeren. maar dat is mijn mening. Ivm de langdurige herstel periode en het litteken.

Bij mij werkt Finastiride heel goed. ben er een tijd mee gestopt ivm kinderwens. echter nu met de 2e op komst ben ik er weer mee begonnen en het werkt wederom goed, vooral bij mijn kruin.

Op dit moment ook de Lasercomb aangeschaft en hier hoor ik ook goede verhalen over dus ik hoop dat dit met enkele maanden een versterkend effect gaat geven. in de folder staat dat er gemiddeld 19 haren per cm2 bijkomen. dit lijkt me wat overdreven maar al is het maar 10...

Ik heb wel 1,5 jaar geleden een FUE laten uitvoeren in Maastricht. ik ben maar matig tevreden over het resultaat. enerzijds omdat de dichtheid maar rond de 25 per cm2 is en ook omdat mijn bestaande haren voorop dunner zijn dan de dikkere die zijn daarnaast zijn geimplanteerd uit het donorgebied. Mijn dekking is nog goed genoeg dat het niet opvalt maar als het dunner wordt valt het denk ik wel op.

wellicht dat ik nog een FUE neem bij AC of Prohair om dit gebied op te vullen en de haren aan de zijkant zijn geschikt voor de voorkant omdat die wat dunner zijn dan de haren achterop het hoofd. weet iemand of dit klopt?

dus mijn advies kijk eerst wat je kan doen met de bestaande middelen, voordat je overgaat op een HT en dan vooral een FUT.
Allereerst: Van harte met de zwangerschap!

Waar ik dus ietwat terughoudend in ben bij het gebruik van Finasteride heb je mooi vertaald in je verhaal. Ik wil het wel proberen, maar mocht het blijken dat mijn libido op standje iglo gaat, dan gooi ik die pillen de deur uit. En als ik dat niet doe, dan doet mijn wederhelft dat wel )

Onderzoek alles en behoud het goede!
__________________
We are so vain that we even care for the opinion of those we don't care for.

Regime:
- 1,25 mg. Finasteride per dag (sept. 2008)
NCK is offline   Met citaat reageren