Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2008, 00:26   #74
NCK
HaarWeb lid
 
NCK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Berichten: 24
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diamond3d Bekijk bericht
Ik zit hier echt met plezier naar je reacties te lezen. Op de een of andere manier breng je het iedere keer weer 'vrolijk'

Ben je er al uit hoe en/of wat? En wat betreft de medicijnen ben ik ook erg nieuwsgierig naar.
Hoi Diamond,

Bedankt voor je reactie

Om je vraag gelijk te beantwoorden: Nee, ik ben er nog niet uit. Ik heb al wel een afspraak met mijn huisarts staan om de optie Finasteride te bespreken en voor een doorverwijzing naar een dermatoloog.

Eerst even op vakantie en daarna zien we wel weer verder.

Ik ben al wel zo ver om verder te kijken dan alleen Transhair voor een mogelijke HT. Ik hoor te veel goede dingen over andere klinieken. Reden voor mijn aanmelding op dit forum is het bezoek dat ik heb gehad bij TH. Simpelgezegd wou ik meer info voordat ik iemand in mijn hoofd laat snijden, en ik ben blij dat ik dat gedaan heb.

Er zijn zoveel meer opties voordat een HT nodig is, waaronder Finasteride.

En jij? Ben jij er al uit?

Wat je ook besluit; bedenk goed, er is niemand die zo kritisch kijkt naar je kapsel zoals je dat zelf doet! Wat JIJ ziet, zien anderen wellicht niet eens... Most of the time it's not what's ON your head, but what's IN your head... Okay, verder zal ik je niet vervelen met mijn "barkruk wijsheden"

Enfin, ik ben dus een week of twee uit de lucht en daarna naar de huisarts. Grote kans dat ik begin met finasteride.

En gezien het feit dat ik hier zo veel informatie heb gekregen, vind ik het wel zo eerlijk om de voortgang van e.e.a. hier te delen, dus je zal het ongetwijfeld lezen.

En die vrolijke noot, die houden we er natuurlijk in

Groeten!
__________________
We are so vain that we even care for the opinion of those we don't care for.

Regime:
- 1,25 mg. Finasteride per dag (sept. 2008)
NCK is offline   Met citaat reageren