Discussie: Het is zover!
Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2009, 00:08   #64
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Hey Ambo,

allereerst top van je dat je na zo'n korte tijd alweer gelijk aan het werk gaat, petje af .

Ik ga eind september voor een fue van 2000 grafts (voorlopige max aangezien donorsituatie) naar Pro Hair. Sommige van mijn collega's weten er ook van, want dat heb ik ze eerlijk verteld, maar ik heb na de FUE gelukkig nog 3 weken vakantie.

Heb een beetje hetzelfde aantal grafts in zijn totaliteit als wat jij voor je laatste HT had. Ik zou er nu ongeveer 1600 moeten hebben, de meeste voorop zittend, eigenlijk vooral een haarlijntje.

Ikzelf draag mijn haar nu ook redelijk kort. Zijkanten wat langer als bovenop i.v.m. flink litteken FUT operatie.

Tot hoe kort wil jij je haar ad zijkanten en bovenop gaan dragen? Een beetje qua lengte als zoals je je de laatste keer bij de kapper hebt laten knippen, dus waar je het litteken wel wat kunt zien?

Bij mijn aankomende FUE wordt mij namelijk aangeraden (waar ik het ook mee eens ben) om het aangezicht wat natuurlijker te maken, maar zoals jij het nu wilt gaan doen, lijkt me ook niet zo'n heel erg gek idee, dus verdeeld over het gehele hoofd.

Ha die Vin!

Ik had ook drie weken vakantie, maar ben eerst twee weken met mijn kinderen op vakantie geweest

Een maandje geleden heb ik een tondeuse aangeschaft en heb mijn hele hoofd toen op de kortste stand geschoren, ik schat zo'n 4 mm.

Mijn littekens waren toen uiteraard heel duidelijk zichtbaar, maar was toch blij met het resultaat en de reacties van mensen om me heen.

Ben nu dan ook van plan om het zo kort te blijven dragen. Ik heb er goede hoop op dat mijn nieuwe litteken veel minder opvalt, maar sta er inmiddels gelukkig boven als mensen er wat van zeggen.

Wat ik al eerder hier verteld heb, maar wat je misschien niet gelezen heb, is dat wanneer je je haren millimetert, het volgens de arts een stuk beter oogt wanneer drie- en vierharige grafts worden versneden.

En wat mij heel goed deed is wat de consultant van Transhair mij van de week nog vertelde. Ik vind hem heel erg behoudend, maar hij dacht dat het mogelijk was dat ik met het resultaat van deze HT wel eens heel tevreden zou kunnen zijn!

Persoonlijk vind ik het niet zo'n fraai gezicht als je je haren vooraan heel kort hebt en de zijkanten en achter wat langer.

Ik heb er bewust voor gekozen om overal een beetje haar te hebben in plaats van vooraan een boel en bovenop kaal.

Je hebt nog de tijd om er goed over na te denken waar jij je kostbare haren laat plaatsen, ik hoop voor je dat je de juiste beslissing neemt!
Ambo is offline   Met citaat reageren