Discussie: Het is zover!
Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2009, 01:08   #66
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Heb mijn haren niet heel erg lang aan de zijkanten. Laat mijn vriendin altijd met een tondeuse de zijkanten doen met standje 3, wat neerkomt op zo'n 9 mm. Achter doet ze meestal met standje 4, wat weer neerkomt op 12 mm, aangezien mijn litteken (welke inmiddels 2 keer gecorrigeerd is) daar breder is als aan de zijkanten. De haarkrans loopt wel netjes in mekaar over met die lengtes. Bovenop zal het rond de 4 mm zijn, vrij kort dus. Had tot een jaar terug de haarkrans op zo'n 5 mm door de kapster laten knippen, en dit tot zo'n 3 maanden geleden geleden zo gedragen, maar sinds mijn vriendin me kortwiekt zit het dus op deze lengte (ook stukje goedkoper als zij het doet). Zal binnenkort wel een paar fototjes van me huidige situatie maken.

Als mensen trouwens naar mijn litteken vroegen heb ik ze altijd erg eerlijk verteld dat dit door een HT komt, ben daar altijd wel open over.
Ben wel benieuwd naar jouw hoofd met/zonder haar, zoals je kenschetst lijkt het erg op mijn situatie van voor mijn laatste HT. Dus schiet maar op met die foto's

Mooi dat je zo open durft te zijn over je litteken, kan het gelukkig nu ook en dat leeft een stuk prettiger. Had daar in de jaren '90 erg veel moeite mee en hield het het liefst voor iedereen verborgen...

En dat is het mooie van alles op één lengte scheren met de tondeuse, dan kan ik het zelf doen

Jammer dat je na twee littekencorrecties nog steeds 'last' hebt van je litteken. Misschien is tatoueren op de littekens een optie?
Ambo is offline   Met citaat reageren