Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2012, 14:43   #42
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
zo dag drie , laatste dag is ook achter de rug...pfewwww

baard gedeelte was wel pijnlijk kwestie van injecties.Waarschijnlijk gevoeliger huid ook.Al bij al viel het wel mee.
Grefts uitnemen van de baard duurde wel in verhouding langer omdat het secuurder werk is. van 9 tot 11.45 uur heeft men 1125 grefts genomen.

dus totaal 4335 grefts
die zijn dan van 12.15 tot ongeveer kwart na 2 geplaatst door de arts op mijn kruin.
zal later fotos plaatsen .

Ik ben zeer blij dat het achter de rug is nu, maar had het veeeeeeel erger verwacht , los van de injectienaalden is het eigenlijk wachten en wachten ... en wachten.
iphone/gsm mp3 speler is best leuk als je het meeneemt.Ook is er een grote lcd tv voor je neus voor wat afleiding.(turkse TV, ben zelf turk dus kon wel volgen :p)



nu vanavond zal het moeilijker slapen zijn vermits de kruin is behandeld en wil het zeker niet beschadigen.Lig dan ook in een ziekenbed waar het hoofduiteinde helemaal omhoog kan.Ik heb ook een opblaasbaar reiskussen (donut vorm) meegenomen zodat ik iet of wat confortabel kan slapen.

na elke dag van de behandeling krijg je een pijnstiller in je bips geprikt
en heb ook pilletjes meegekregen voor enkele dagen die ik na elke maaltijd inneem.Dit zou onstekingsremmers zijn.

morgenvroeg wassen en uitleg en daarna richting luchthaven.

prachtig antalya turkije, maar kan niet naar de zee spijtig genoeg.Het is hier buiten 35graden aan het bakken

EDIT even fotos toevoegen































nog vraagje
een vriend van me heeft proscar tabletjes (doos van 28 ) besteld omdat het hier goedkoper zou zijn.ik heb omgerekend 9euro per doosje betaald in de apotheek hier vooraan.Is dat goedkoop?heb er ineens 5 gekocht (alles wat ze hadden) mischien datk ik later er ook ga aan beginnen.

Laatst gewijzigd door hey69; 15 juni 2012 om 19:44
hey69 is offline   Met citaat reageren