Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2018, 18:35   #11
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Even een kleine update van mijn kant. Niet zo heel interessant natuurlijk omdat iedereen haargroei wil zien. Wilde na dag 8 een update doen, maar de site had een storing.

Het was trouwens wel komisch de eerste dagen naar de operatie. Ik ben een nieuwe studie gaan volgen dus zat ik daar met m'n korsten kop in college met 30 nieuwe mensen. Maar goed, had je meteen gespreksstof laten we maar zeggen.

Ik ben inmiddels 18 dagen verder en heb nergens meer last van. Ik heb 1 avond last gehad van een soort zenuwpijn bij mijn donorgebied en kruin, maar voor de rest ging het allemaal prima. Ik ben inmiddels al veel haren verloren dus de dichtheid lijkt nergens op, maar dat hoort erbij. Begon mijn haren al te verliezen na de eerste week.

Wat mij opvalt is dat mijn geschoren kapsel een bevrijding geeft. Moet zeggen dat het ook niet belachelijk slecht staat, maar ik vind het heerlijk dat je geen zorgen meer hebt. Ik ging een avond poolen (fel licht, bukken etc.), normaal gesproken zie je je kale plekken maar ik was er nu niet eens mee bezig. Regen maakt ineens ook niet meer uit. Het is gewoon een fijn gevoel en mocht de HT niet het gewenste resultaat opleveren dan heb ik iig een goed alternatief.

Foto's hieronder:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Dag 18 bovenop.jpg‎ (80,3 KB, 1813x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 18 donor.jpg‎ (43,7 KB, 1413x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 18 zijkant.jpg‎ (77,8 KB, 1453x gelezen)
Eastfield is offline   Met citaat reageren