Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2019, 13:52   #207
Jovagetuigen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Niet negatief bedoeld, maar was het niet verstandiger om eerst research te doen en dan de keuze te maken?

Het is wel waar het op neerkomt. Ik heb wel onderzoek gedaan, maar achteraf gezien niet genoeg, stom. Het aantal ervaringen op het internet verschillen en is soms moeilijk te peilen of deze betrouwbaar zijn voor deze kliniek. Ook waren er niet bijster veel ervaringen. Dat zijn geen rode signalen, maar wel oranje/geel zeg maar.
Overigens ben ik daar terecht gekomen door een bekende, die het daar ook heeft laten doen en tevreden was.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Waarom zou je niet gewoon wat meer betalen voor een HT (wat nou eenmaal een grote cosmetische ingreep is) bij een hoog aangeschreven kliniek. Snap het niet dat mensen liever wat minder betalen en daarbij een eventueel tegenvallend resultaat op de koop toenemen (wat in veel gevallen tot nog hogere kosten leidt..). Zelf weet ik wel waar ik wél en niet heen zou willen.
Daar heb je gelijk in. En Toch wordt er veel voor gewaarschuwd en nog wel degelijk trapt men erin.
Je hebt helemaal gelijk als het fout gaat, of zulke tegenvallende resultaten zijn dat je uiteindelijk naar een andere of betere kliniek moet gaan om het weer te 'fixen'.
Duurder betekend niet altijd beter, maar soms kan de prijs wel een indicatie zijn, (veel te laag bijvoorbeeld).
Deze kliniek was wel wat duurder dan de gemiddelde kliniek in Istanbul, dus daarin had ik niet echt iets slechts kunnen afleiden.


Ik hoop dat er nog meer mensen zijn met recente ervaringen met Transmed Istanbul. En ik focus mij zoveel mogelijk op de nazorg.
Jovagetuigen is offline   Met citaat reageren