Los bericht bekijken
Oud 18 april 2020, 00:44   #200
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Ik heb deze week besloten om mijn 2e haartransplantatie uit te laten voeren. De vorige keer is mij Esteworld goed bevallen, dus ga er weer met veel vertrouwen heen. Ik heb bewust een tijdje gewacht omdat waarschijnlijk mijn donorgebied geen 3e HT aan kan. Het voornaamste doel van mijn 2e HT is mijn kruin opvullen, en een klein gedeelte van de voorkant (denk zo'n 200-300 grafts, foto 1). Hopelijk kunnen ze ook een klein gedeelte van de achterkant doen (zie foto 5 ), maar dat is wel dicht tegen mijn donor aan (100-200 grafts). De rest, hopelijk 3000+ op mijn kruin. Mijn donor voelt nog wel dik en sterk aan dus er kan nog redelijk wat uit.

Ik heb verder geen haaruitval meer en zit ongeveer een half jaar aan de Proscar 1mg. Ik heb geen last van bijwerkingen.

Volgens mij kun je de titel niet aanpassen van de discussie right?

Gr Rick
Hoi Rick,

Wat je aangeeft op foto 5 (het kale plekje onder je kruin, tegen je donor aan) is een natuurlijk kaalheidsproces wat ik bij meer kalende mannen zie. Uiteindelijke groeit dat kale plekje omhoog tegen je kale kruin aan. Ik zou serieus goed nadenken of je dit plekje wilt laten vullen met getransplanteerd haar. Je bent nog erg jong en ik verwacht dat het haar om de kale plekje ook gaat uitvallen. Als ik jou was zou ik nog een tijdje wachten en vervolgens kijken hoe je het haar wilt gaan verdelen. Je donor is nou eenmaal ook niet oneindig. Wellicht niet wat je wilt lezen, maar zo denk ik er over.

Leuke blog overigens! Dank je wel en succes met het vervolg. Ik blijf je volgen!

Laatst gewijzigd door Arno1990; 18 april 2020 om 00:48
Arno1990 is offline   Met citaat reageren