Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2005, 12:54   #67
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rotterdam
Hoi Henk ,

Je slaat meteen de spijker op de kop, dit was ook mijn angst dat bekenden/collega's dit zouden opmerken.

Ik heb dus maar een kleine ingreep later doen zodoende dat ik toch meer tevreden kan zijn met mn haar uiteindelijk zonder dat het meteen opvalt.

Ben nu exact 14 dagen verder, behandeling viel namelijk op zondag, na dag 5 heb ik mn haar ennigzins laten re style door moeders alles zag er toen al behoorlijk frisser uit maar in principe voelde het al wel fijn dat het eenmaal gedaan was en maakte me er dan ook niet meer al te druk over ,ben afgelopen woensdag weer aan de slag gegaan en op dat moment waren alle korstjes zogoed als verdwenen en heb er exact 1 vraag over gekregen omdat het toch wat vreemd en kort geknipt was maar wat wil je , van boven heb ik het expres iets langer gelaten zodoende dat het toch over transplantatie gebied viel. Ik maakte ook meteen de opmerking dat knippen enigzins uit de hand was gelopen.

Mn beste vrienden hebben absoluut niks gezien, terwijl zij ook geintereseerd zijn maar daarmee zal ik ze later wel verassen, iemand moest de stoute schoenen aantrekken.

Ik heb er niet zo,n moeite mee om dit later eens te posten, bij Pro-hair staan overigens wel een paar mooie voorbeelden die voor mij in januari behandeld zijn, ik het ff in de wacht gezet (foto's plaatsen) omdat ik toch wel aan het idee moet wennen om mezelf bloot te geven.
hoe is het bovenop rotterdam met je haar?..of heb je enkel inhammen waar je last van hebt?
enne ivm je foto's ,je hoeft je gezicht er niet laten opstaan hé..het zou wel heel informatief zijn indien je dit zou kunnen doen voor de mensen die aan het twijfelen zijn om een FUE te laten doen hoor..
alvast bedankt hoor..
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren