Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2005, 18:36   #3
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
[Kliniek] Consult gehad bij Transmed.

Ik heb vorige week een consult gehad bij Transmed te Hilversum.
Ik heb dit als positief ervaren. Mijn haar werd gemeten door middel van een apparaat, ik kon zelf mee kijken via een computerscherm. Het resultaat was zeer positief voor mij. Ik had ongeveer 80 haarfollikels per vierkante centimeter. En per follikel groeide er bij mij gemmideld 2,75 haren, dit komt neer op 220 haren per vierkante centimeter. Niet slecht werd mij verteld voor een europeaan. Mijn haren hadden een dikke structuur en zeker in combinatie met de haarkleur en hoofdhuid was dit allemaal positief voor het eindresultaat.
Ik heb namelijk donkerblond haar met een goede kleur hoofdhuid, Dit is een van de belangrijkste factoren voor een cosmetisch zo goed mogelijk resultaat.
Als je bijvoorbeeld zwart haar heb met een hele lichte hoofdhuid is het cosmetische resultaat veel minder!!!
Ik heb door middel van Propecia mijn haar goed gestabiliseerd, alleen frontaal konden er bij mij rond de 800 tot 1000 grafts in. Via de fue methode zou ik ongeveer voor 800 grafts 4000 euro kwijt zijn ( exclusief rijskosten etc), ik vind dit behoorlijk veel geld.
Ik weet ook niet of de voordelen wel tegen alle nadelen opwegen, met betrekking tot de fut methode. Het kost 1,5 keer zo veel geld, de behandeltijd is veel langer en je moet je hoofd kaal scheren. Het enige grootste nadeel is uiteraard met de fut methode het LITTEKEN. Zou iemand mij kunnen vertellen dat als ik 800 grafts nodig heb , ik dan een litteken van oor tot oor krijg????( dit ben ik namelijk vergeten te vragen)

Mischien kan iemand mij van wat objectieve informatie voorzien, wat betreft het litteken. mischien kan je je verplaatsen in mijn situatie, ik ben wel benieuwd wat jullie zouden doen!!!!!

Met vriendelijke Groet Rene
hair81 is offline   Met citaat reageren