Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2006, 13:11   #18
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti
Neen er zijn geen bewijzen of indicaties voor of tegen snellere implanting.
Als voorbeeld neem ik mini fue sessie. Dr. Ilter kan in ongeveer 1-2 uur 500 FUE grafts uitnemen, dan slitjes maken en implanten. Totale duur rond de 3-4 uur. De grafts zijn dus relatief minder lang in bewaring buiten het lichaam dan bij mega strip sessie. Toch is er geen snellere hergroei te constateren. Wij hebben zelfs is een testje gedaan waarbij de grafts onmiddellijk na het uitnemen terug werden ingeplant ... ook hierbij vielen de grafts na enkele weken uit en duurde het enkele maanden vooralleer de hergroei terug starte.
Er is zoals voorheen gezegd volgens ons geen patroon te herkennen in lang of kort stokeren van de grafts buiten het lichaam.

BV
ik heb nog een vraagje..ik heb een kaakgewrichtoperatie gedaan,aan beide kanten ..maar er is gesneden juist voor het oor..op die plaatsen heb ik een halve centimeter haar verloren..juist de grens waar de bakkebaarden beginnen weet je..is het mogelijk ook op die hoogte haar in te planten?
ik weet dat de huid daat veel dunner is dan op het hoofd zelf.
het zou me goed van pas komen moest dit lukken of mogelijk zijn..het is dan ook juist op een litteken van een halve centimeter lang en breed..

alvast bedankt
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren