Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2006, 19:35   #33
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Ik heb afgelopen woensdag 28-12 een haartransplantatie ondergaan volgens de FUT-methode. Ik neem aan dat er mensen zijn die belangstelling hebben in de ervaringen. Daarom onderstaand een verslagje.

Ik heb een tijd geleden bij een tweetal klinieken een consult gehad......etc.
Bedankt voor dit verslag Limbo.

Ik heb ook onlangs een consult gehad. Er waren enkele zaken die mij niet bevielen.

Zo wilde men me geen info toesturen over evt bijwerkingen en klachten die je zou kunnen krijgen na een behandeling, als je niet EERST aangeeft een HT te willen ondergaan en een aanbetaling maakt. Een beetje vreemde gang van zaken. Ik bedoel is het zo raar dat ik eerst wil weten wat me te wachten staat voordat ik tot een HT overga ??

Ik zit tussen een NW3 en NW3V in en wilde alleen me kruin opvullen en de rand van me inhammen. Men vertelde me dat hier 900 grafts voor nodig waren, kosten 5100 euro. Verder heb ik ook een consult gehad bij Hairplus, 750 grafts zei men hier. Zit dus nogal een verschil tussen. Termijn betaling is ook NIET mogelijk. Dat men een aanbetaling wil, begrijp ik, maar ik heb niet zomaar eventjes 5000 Euro.

Ook wilde ik de FUE methode daarom was ik naar Transhair gekomen, iets wat Hairplus niet deed. Echter, wat kreeg ik te horen. Deze methode zou een veel minder resultaat opleveren en was wel 3x zo duur. Zo heeft Jaapie ook meteen antwoord. Dat het duurder was, wist ik, maar laten we nu niet gaan overdrijven. Ik heb ook nog niet eerder gehoord dat de FUE methode minder goed zou zijn, weet iemand hier meer over te melden ? Ik zie het gewoon niet zitten om zo'n hele strip huid uit me kop te laten halen en met een litteken te gaan lopen. Zeker nadat ik verhalen heb gehoord dat men er nog steeds last van kan hebben zoveel jaar na dato. Dat gratis overnachten kan me ook gestolen worden, alsof dat al niet bij de prijs inbegrepen zit.

Als het allemaal positief was geweest, dan had ik die 5000 euro wel geprobeerd bij elkaar te scharrelen, maar nu weet ik 't nog zo niet.
Lucky is offline   Met citaat reageren