Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2006, 18:08   #8
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Hallo Roland,

In je signature staat: "Ook na stoppen met alles nog steeds ontzettende haaruitval. Vooralsnog onverklaarbaar". Heel strikt genomen: als haaruitval in jouw geval onverklaarbaar is, dan lijkt het mij onverstandig om een haartransplantatie te ondergaan. Weet je wel zeker dat je last van AGA hebt? Voor mijn behandelingen heb ik bloed laten prikken in het ziekenhuis om te onderzoeken of ik geen ziekte onder de leden had welke haaruitval als gevolg had. Als dit wel het geval is dan is het natuurlijk erg oneconomisch om een haartransplantatie te ondergaan. De getransplanteerde haren zullen dan gelijk weer uitvallen.

Mocht je zeker weten dat je last hebt van AGA dan wens ik je uiteraard veel succes. Je bent bij HSI absoluut in goede handen.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.

Laatst gewijzigd door Mailman; 8 mei 2006 om 18:12
Mailman is offline   Met citaat reageren