Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2006, 11:19   #30
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Dat van dat kaalscheren had ik ook niet eerder gehoord.

He Roland, wanneer ga je naar Gho en hoeveel grafts ga je laten doen? Je hebt dus al een intake gehad, als ik het goed begrijp. Ben wel benieuwd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Hoeveel grafts worden er dan verplaatst?
En hoeveel langer is wat langer?
Hoi Vince, hoe gaat het bij jou inmiddels met je regime? Heb je eindelijk iets kunnen vinden waardoor je haaruitval gestabiliseert is?

Wat betreft dat wegscheren, kijk maar eens naar dat filmpje van Bart hierboven. Dan zie je zelf dat je hier gewoon je eigen haar overheen kunt dragen. Zelfs bij een hele grote extractie, zou je kunnen denken aan een tijdelijk haarstukje bedacht ik me vannacht ineens. Bij mijn HST bij Gho gaat het over +/- 600 grafts, dat zijn iets van 1450 haren. Zoals ik het filmpje dan zie van de extractie denk ik : Geweldig!
Het enigste nadeel wat ik er nog stééds van vind, is de implant. Ik heb bij Gho namelijk ook iemand gezien, en over die dichtheid zou ik zelf écht niet tevreden zijn. Zijn behandelde gebied was alleen stukken groter, dus bij mij wordt de dichtheid ook veel hoger(meer haren per cm2).

Bart, jij hebt het trouwens over een naald van 0.6mm. Bedoel je dan een naald van 0.6mm2 ? Bij Gho hanteren ze namelijk een naald van 0.4mm2. En dit is voor mij toch wel echt een reden om hier naartoe te gaan. Hoe kleiner de naald, hoe dichter de implants bij elkaar kunnen worden gezet, toch? Of zie ik dit nu verkeerd?

Mvg,

Roland
Roland is offline   Met citaat reageren