Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2006, 11:40   #8
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ik zag het ook al in de Telegraaf staan:

http://www.telegraaf.nl/prive/429465..._ontkruld.html

Citaat:
Joling kaal, Gordon ontkruld
door onze redactie

AMSTERDAM - De Toppers zorgen volgende week tijdens hun openingsconcert in de ArenA voor meer dan normale sensatie. Zijn petje verraadt op deze foto al dat er iets aan de hand is en gelukkig was Gordon tijdens het in ontvangst nemen van de gouden dvd van 'Joling & Gordon over de vloer' in een openhartige bui.


Gerard en Gordon.

"Ik heb mijn kapsel volledig laten ontkrullen. Alles is straight nu. Geen schattig babylokje is over. Het ziet er waanzinnig uit en dat is niet de enige sensatie qua haardracht", giert hij van het lachen. "Ik ben vijf jaar jonger geworden, maar Gerard ziet er straks tien jaar ouder uit."

De mannen die garant staan voor hilarische taferelen onthullen de keiharde waarheid: "Gerard scheert zich volgende week helemaal kaal. Hij is eindelijk zijn mat zat", schatert Gordon.

De dappere Joling knikt instemmend: "Volgens mij word ik kaal alleen maar leuker. En jonger. Hebben baby's haar dan?"

Wat René Froger met zijn haar doet is onbekend. De nuchtere topper lacht: "Ik denk kammen."
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren