Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2006, 14:41   #37
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti
Je moet weten dat met een 0.60 mm instrument het nog net mogelijk is om een 3 haar graft te ontnemen. Met een 0.50 is dit niet meer mogelijk. Je kan dus wel naar 0.40 mm gaan, maar dan heb je geen 2 haren meer per graft, hoogstens nog 1. Als je dus 600 grafts ontneemt met een 0.40 mm instrument dan heb je dus 'maar' 600 haartjes. Met onze instrumenten heb je gemiddeld 2.3 haartjes per graft ... meer haar voor hetzelfde geld.
De dichtheid van het implanten word deels bepaald door de instrumenten die gebruikt worden. Maar het belangrijkste is de ervaring van de implanters. Implanten is echt niet zo simpel als het lijkt

BV
Agreed, ik heb uit mijn eerste HT ervaren dat ook de richting van de inplant heel erg belangrijk is om een natuurlijk resultaat te verkrijgen. De haren die bij mij zijn ingeplant staan namelijk loodrecht op mijn kop. Dat ziet er in vergelijking met mijn natuurlijke haren heel raar uit. Maar wat betreft de diameter/oppervlakte(kun je hier nog even wat duidelijker over zijn Bart?) van de naald is het van belang dat die klein is. Ik ga namelijk bij Gho voor een HST, wat inhoudt dat de wortels van de donorharen nog voldoende intact blijven om zelf weer opnieuw aan te groeien. Ook het gaatje wat voorin gemaakt wordt, blijft hierdoor klein(niet veel groter als de haar zelf). Natuurlijk zou je voor haren meer naar achter wel double of triple grafts kunnen gebruiken, maar de haren vooraan moeten volgens mij toch echt zoveel mogelijk bestaan uit single grafts. Gho heeft me bovendien verzekerd van gemiddeld 2.5 haar per graft(dus 600x2.5 is ongeveer 1500 haren) Naja ik zie het allemaal wel gebeuren volgende maand

Roland
Roland is offline   Met citaat reageren