Discussie: Minoxidil
Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2017, 11:47   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strawhat Bekijk bericht
Beste forumleden,

Een tijd geleden was het officieel verboden geworden om minoxidil te verkopen tenzij je een apotheek of drogist bent. Echter, zat van jullie bestellen het nog steeds online. Welke sites zijn volgens jullie betrouwbaar? Krijgen jullie geen issues met de douane die de minoxidil waar je voor betaald hebt, gewoon vernietigd.

Uiteraard heb ik de andere threads gelezen, maar ik kon er geen eenduidig antwoord uit halen.

Een tweede ding waar ik mee zit, is dat de kwaliteit van mijn haar drastisch omlaag is gegaan sinds AGA begon op mijn 19de. Het haar werd groffer van structuur, zag er draadachtiger uit en in plaats van stijl haar werd het wat golvender. Dit heet "Acquired Progressive Kinking of Hair." Diagnose heb ik zelf moeten stellen, want huisartsen en dermatologen, daar heb ik slechte ervaringen mee. Uit mijn ervaring kan ik wel opmaken dat de artsen waar ik naartoe ging weinig kennis hebben.

Maar goed, ik gebruik nu al drie jaren finasteride en het heeft voor wat verbetering gezorgd, maar ik ben er niet erg tevreden over. Enig idee wat minoxidil zou kunnen doen voor de structuur van het haar of de kwaliteit (i.e. stevigheid) van het haar?

Alvast bedankt voor de reacties,

Strawhat
In het topic minoxidil kopen staan genoeg antwoorden op jouw vraag, en anders had je het denk ik beter daar kunnen stellen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren