Discussie: Minoxidil
Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2017, 15:44   #5
Strawhat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2017
Berichten: 19
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hair101 Bekijk bericht
Ik heb "Acquired Progressive Kinking of Hair" moeten googlen maar het schijnt nogal zeldzaam te zijn. Bij alopecia androgenetica is bekend dat het haar van structuur kan veranderen. Zo heb ik zelf ook vele korte stugge haren langs de zijkanten die meer lijken op wenkbrauwharen!

Sinds Dr. Lee gestopt is met de verkoop van xandrox in 2011 (?) koop ik mijn minoxidil bij minoxidil-bestellen.com, dus al zo’n 5 jaar? Mijn bestellingen zijn altijd aangekomen dus het is betrouwbaar. Mijn broer (kaalheid zit in de familie…) haalt zijn minoxidil daar ook sinds een paar jaar en dat is altijd goed gegaan.
Ik heb nog nooit iets extra’s hoeven betalen.


Verder is er Ebay maar daar heb ik gemengde gevoelens over. Mijn bestellingen van ebay zijn niet altijd aangekomen. Mocht een pakket niet aankomen dan doen somige verkopers heel moeilijk om het opnieuw te versturen.
Het is wel goedkoper maarja, na 10 jaar online bestellen van electronica tot supplementen heb ik geleerd om de goedkoopste aanbieders te mijden, op een gegeven moment gaat het fout en dan kun je fluiten naar je centen.

Shampoo’s zoals revita enzo kun je gewoon bij Nederlandse webwinkels bestellen, daar heb ik ook goede ervaring mee.


Wat ik momenteel gebruik is revita shampoo van DS laboratories, minoxidil foam van Kirkland en minoxidil lotion van Kirkland. Mijn haaruitval is gestopt en daar ben ik tevreden mee. Ik denk eraan om RU erbij te gebruiken voor hergroei en misschien van shampoo te wisselen naar regenepure (ook verkrijgbaar in NL) want dat bied een hogere percentage ketoconazole in vergelijking met revita.
Ja het is idd zeer zeldzaam. Ik heb zelf ook drie maanden moeten googlen voor ik eindelijk die term APKH vond.

Als ik het besteld heb, zal ik laten weten of het is aangekomen. Ik ga het zelf ook eind maart/begin april bestellen. Ik heb eind maart een afspraak bij een andere dermatoloog en daar ga ik hem eens vragen stellen over APKH. Benieuwd of ie het kent.

Overigens, ook mijn haar boven de oren (dus zijkanten) is zeer uitgedund (haardichtheid zeer laag). Dit wordt retrogade alopecia genoemd. Dus ik denk dat een HT ook weinig te bieden heeft voor mij. Echt kut dit.
Strawhat is offline   Met citaat reageren