Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2017, 01:27   #7
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik heb mijn duta van mijn huisarts , en ik doe regelmatig bloedchecks waar de arts mijn hormoonspiegel ook laat nakijken , dus min of meer sta ik wel onder begeleiding , ik heb van mijn duta nooit sides of gyno gekregen ,ik denk dat ik nog een goede responder ben , al kan ik mij wel beter focussen en nadenken na een 2 week off duta ( soms met de drukte vergeet ik dit te nemen , na een tijdje kan ik mij nog beter focussen , dan weet ik dat de dht teug omhoog aan het klimmen is )

die arimidex komt van de online bodybuilding market , niet van mijn arts , die schijft zoiets enkel maar als het echt nodig is

verder zou ik je aanraden om een andere arts te zoeken dat wat soepelder is in duta te schrijven voor haaruitval , naar mijn mening ben je nog het beste af met Nederlandse of belgische duta ( indien mogelijk deze te verkrijgen )
indien een arts deze wil voorschrijven volgt hij ook jouw bloedonderzoek op met de focus op hormonenwaardes , levertoxines nakijken omdat hij weet dat je duta slikt

je kan ook online orders van duta zoeken of via gekende wegen deze bemachtigen , eventueel een paar herbals erbij slikken om de aromatisatie te beperken

het is gekend dat mensen dat gezond leven , ook vegetariërs en zeker mensen dat veel sporten of fitnessen een hogere testo waarde hebben dan de andere bevolkingsgroep , volgens mij was hier het probleem : door dht te onderdrukken heeft het lichaam nog meer testo beginnen maken , omdat het 5ar enzym onderdrukt word heeft het aromatisatie-enzym meer vrij spel gekregen en werd er toevallig meer oestrogeen aangemaakt door een onstabiel geworden hormoonbalans

het is zo dat wij testosteron aanmaken en beschikken over een 5ar (dht) en een aromatisatie enzym , beschouw het als een driehoek dht <- testo -> oestrogeen , door een inbalans in deze schaal kan het lichaam soms rare dingen doen om dit te proberen compenseren , overal waar de vrije testo te hoog piekt is het risico in gyno hoger , kijk maar naar bodybuilders..
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren