Los bericht bekijken
Oud 16 april 2017, 09:40   #107
quizzical
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2016
Berichten: 15
Geslacht:
Ik ben begonnen met Alopexy 5% te gebruiken. Ging eerst goed maar na een tijd begon het te jeuken en dat werd na een tijd onhoudbaard.
Apotheek heeft op mijn vraag iets met glycerine in plaats van PGP zelf gemaakt. Dat ging al een stuk beter (jeukte nog lichtjes). Ik heb nadien hen gevraagd om pure ethanol ipv gedenatureerde alcohol te gebruiken op basis van dit artikel.
Sindsdien heb ik geen jeuk meer. Ik had blijkbaar wel gedenatureerde alcohol op basis van isopropanol ipv ether kunnen gebruiken (pure alcohol wordt sterk fiscaal belast!).
Echter heb ik de indruk dat ik minder haar heb dan met die Alopexy met PGP.
Mogelijkheden:
- Ik beeld het me in
- Ik beeld het me niet in maar het heeft niets met slechte werking van het product te maken
- Het product met Glycerine ipv PGP werkt niet goed
- Glycerine is best ok maar mijn apotheek maakt dit nooit en heeft dus niet de nodige ervaring.

Nu twijfel ik dus om van minoxidilmax EssenGen-5 NO PG FAST DRY te kopen waar eveneens glycerine in zit.
Of eventueel die Kirkland Foam waarvan eerder hier de ebay link is gepost.
Ik snap gewoon niet hoe ik die schuim op mijn schedel moet aanbrengen zonder 75% in mijn haar te krijgen ipv de schedel. Bovendien lijkt het me veel meer werk. Bij de vloeistof met pipetje ben ik in 15 seconden klaar. Bij die kirkland foam is het me ook niet zo duidelijk wat er in zit (geen PGP dat weet ik wel).

Wat zouden jullie doen?
quizzical is offline   Met citaat reageren