Los bericht bekijken
Oud 16 april 2017, 18:12   #111
Hair101
HaarWeb lid
 
Hair101's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2011
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
Ai, dat klinkt gemeen heftig. Bedoel je die van Kirkland op deze website?:
http://www.minoxidil-bestellen.com/
..want die van deze website (12 flesjes) kwam mij laatst goed aan.

Ik heb vaker gehoord over dat de douane soms een pakketje (zoals minoxidil, of hormonen voor zelfmedicatie en dergelijke) in beslag kunt nemen. Ik las ooit een tip op deze forum, uitgetest is het waarschijnlijk nog niet, om via de huisarts een verwijzing op een bestelling in het buitenland te doen, zodat als de douane het onderschept deze niet wordt vernietigd.
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik bestel al jaren bij minoxidil-bestellen.com en mijn pakketjes zijn altijd goed aangekomen, mede omdat ze via USPS versturen.

Ik bestel vaak uit Amerika, zo ook supplementen en bepaalde dingen die hier niet verkrijgbaar zijn. Mijn tip: Kies alleen en ALIJD voor bedrijven die met USPS versturen. DHL, fedex, UPS etc. hebben hun eigen "douane clearance", pakketjes worden daarom vaker geinspecteerd en belast.

Met ebay.com heb ik ook ervaring, verkopers die met USPS versturen zijn ok, degenen die gebruik maken van DHL, UPS etc. en dat soort "Economy" partijen moet je vermijden. Dit word op ebay "Economy" shipping oid genoemd.
Minoxidil van een goedkope ebay-verkoper is bij mij twee keer onderschept, de eerste keer in beslag genomen en de tweede keer extra belast. Ik ben daarvoor ook niet gecompenseerd.... dus bestellen via ebay is niet zonder risico.
Via een andere ebay-verkoper die gebruik maakt van USPS is het wel goed gegaan.

Laatst gewijzigd door Hair101; 16 april 2017 om 18:15
Hair101 is offline   Met citaat reageren