Los bericht bekijken
Oud 17 april 2017, 11:39   #112
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hair101 Bekijk bericht
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik bestel al jaren bij minoxidil-bestellen.com en mijn pakketjes zijn altijd goed aangekomen, mede omdat ze via USPS versturen.

Ik bestel vaak uit Amerika, zo ook supplementen en bepaalde dingen die hier niet verkrijgbaar zijn. Mijn tip: Kies alleen en ALIJD voor bedrijven die met USPS versturen. DHL, fedex, UPS etc. hebben hun eigen "douane clearance", pakketjes worden daarom vaker geinspecteerd en belast.

Met ebay.com heb ik ook ervaring, verkopers die met USPS versturen zijn ok, degenen die gebruik maken van DHL, UPS etc. en dat soort "Economy" partijen moet je vermijden. Dit word op ebay "Economy" shipping oid genoemd.
Minoxidil van een goedkope ebay-verkoper is bij mij twee keer onderschept, de eerste keer in beslag genomen en de tweede keer extra belast. Ik ben daarvoor ook niet gecompenseerd.... dus bestellen via ebay is niet zonder risico.
Via een andere ebay-verkoper die gebruik maakt van USPS is het wel goed gegaan.
Via minoxidil-bestellen is het ook niet zonder risico hoor.
Sterker nog, ik kan bijna 2x via ebay bestellen, en als het dan eenmaal wordt onderschept ben ik hetzelfde kwijt als 1x bij minoxidil-bestellen.

Minoxidil-bestelling is gewoon een webwinkel met en soort dropshipping systeem. Jij besteld, zij bestellen het vervolgend bij een ander en laten het op jouw adres bezorgen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren