Los bericht bekijken
Oud 17 april 2017, 14:04   #114
quizzical
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2016
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lokje64 Bekijk bericht
Sinds dr. Lee jaren geleden noodgedwongen gestopt is met de verkoop van (o.a. PPG-vrije) minox koop ik Essengen no PG bij Minoxidilmax en het bevalt me uitstekend! Totaal niet vet, droogt relatief snel (ik heb geen speciale fast dry variant) en de resultaten zijn best goed, al heb ik toch wel regelmatig fasen van behoorlijk wat haaruitval. Maar minox is dan ook geen wondermiddel dat je een vol droomkapsel bezorgt, het helpt mee om de haaruitval binnen de perken te houden als je aanleg voor haaruitval hebt.

Ik kan niet tegen PPG, krijg meteen jeuk en kan niks anders meer dan krabben. Is niet goed voor je geestelijke gemoedsrust én voor je hoofdhuid
Schuim is alleen handig als je (bijna) kaal bent, maar als je dat na succesvol minox gebruik niet meer bent is het mijns inziens geen optie meer. Behalve die van Minoxidilmax ken ik geen lotions zonder PPG, en bij de apotheek in NL laten maken vind ik te duur.
Je schijnt het schuim ook te kunnen "smelten" en dan kun je het alsnog met een pipet aanbrengen, maar wat een gedoe is dat zeg!!
Bedankt voor de tips!
Overigens verkoopt minoxidilmax sinds kort enkel nog die fast dry variant, niet meer de gewone.
In België was de apotheek iets goedkoper dan minoxidilmax.
quizzical is offline   Met citaat reageren