Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2020, 17:39   #109
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Hahaha, hoe tof zeg. Mijn oude vriend komt ook nog eens goeiedag zeggen. Nu nog minten en co en alle onzekere fina slikkers zijn weer verenigd in mijn leuke thread.

En weeral het zijn jullie die gefrustreerd mijn thread binnenstormen zonder enige argumenten te brengen.

Trouwens heb jij nog last van bijwerkingen?

Oude post van je:

ik denk dat ik bijwerkingen ervaar. Milde brainfog (vergeetachtigheid, gebrek aan concentratie) en erectiele dysfunctie/lager libido


Dit deed ik met alle plezier hoor, en zoals ik dacht kwam ik na 5 minuten je post tegen die de waarheid aantoont over je onzekerheid. Dit is gewoon puur entertainment voor me, om aan te tonen dat je niet alleen over je haartjes onzeker bent maar ook over de troep dat je neemt.

Hahaha en ben je nu serieus vriend? Ik weet dat je cognitieve capaciteit niet fantastisch is (waarschijnlijk door jarenlang fina gebruik) maar iedereen kan zien dat jij 588 berichten hebt, ik maar 191. De tijd dat men hier doorbrengt kan men niet meten, maar het lijkt me veilig om te stellen dat iemand die zo gefrustreerd is als jij hier meer tijd heeft doorgebracht en dat al sinds 2004...

En weeral geen enkel argument gevonden zoals gewoonlijk van je. Anyway nog veel geluk met je hormonale rotzooi vriend.
Ik dacht dat jij zo van de cijfertjes was:

191 in 4 jaar 0,13 berichten per dag
588 in 16 jaar, 0,10 berichten per dag

Over cognitieve capaciteit gesproken...
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren