Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2021, 14:58   #12
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Hoi Hans, Bedankt voor je reactie. Je stelt me wel gerust hiermee. En hoe zit het met dutasteride ? Ik heb er al research over gedaan maar het wordt mij niet duidelijk. Is dit middel nou veel heftiger of is het vergelijkbaar? En hoe zit het de verhalen dat je penis er van kan krimpen en of dit permanent is of/niet? Nogmaals, ik heb zelf al wel research gedaan maar het wordt mij niet zo duidelijk. Wederom bedankt voor je reactie kerel!
Dutasteride blokt meer DHT dan Finasteride. Het is niet perse zo dat het meer bijwerkingen geeft, maar het zou kunnen. De reden dat het minder wordt gebruikt is omdat het pas later is goedgekeurd door de FDA en doordat het middel relatief kort gebruikt wordt kun je nog niks zeggen wat het doet op de lange termijn. Van Finasteride kunnen ze wel zeggen dat het op de lange termijn veilig is, want dat wordt als 30 jaar gebruikt door mensen. Dutasteride pas vanaf begin 2000 geloof ik en pas veel later werd het goedgekeurd door de FDA. Ik geloof in 2010. Dit is wel te vinden op internet.

Ik spreek uit ervaring dat je penis er niet van krimpt. Ook nog nooit eerder van gehoord . Maar als je het zeker wil weten zou je hem kunnen opmeten voordat je begint met Finasteride hahah.

Laatst gewijzigd door Hans90; 26 februari 2021 om 15:02
Hans90 is offline   Met citaat reageren