Los bericht bekijken
Oud 24 november 2009, 11:29   #27
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Zo hee, Ambo, wat ben jij snel met reageren. Verschijnt er sosm een pop-up op je beeldscherm als je ergens op moet reageren Maar wel fijn iig

Ik vind het erg moeilijk wat ik mag verwachten van een ht met een gemillimterd kapsel. Ik draag mijn haren nu al jaren gemillimeterd en dat bevalt me goed. Alleen zou ik toch een dekkender resultaat willen hebben en eventueel de haarlijn nog iets verbeteren. Maar ik ben ook bang dat ik aan de gang moet blijven.
Ik denk dat ik mijn haren na een eventuele ht ook hget best gemillimeterd kan houden omdat het optisch dichter oogt lijkt mij. Nu lijkt het ook voller met een gemillimeterd kapsel ipv een'langer kapel.
Ik zoek me wezenloos op internet maar zie geen voor- en nafoto's van mensen die na een ht hun haar gemillimeterd hebben gehouden (muv Wolly, Ambo en Norwood2)
Het liefst geef ik in een keer 5000 euro uit en denk er voor de rest van mijn leven niet meer aan.

Welke norwood zou Gerard denk je hebben en zijn het enkel grafts die er op zijn hoofd staan of ook nog 'originele' haren. En hoeveel grafts zou je gemiddeld nodig hebben als je alleen een haarkrans hebt en je wilt de bovenzijde ook dekkend hebben met een gemillimeterd kapsel.

Het valt me ook op dat mensen die een HT hebben gedaan toch dagelijks hier posten alsof een ht er niet toe heeft bijgedragen de haarzorgen uit je leven te bannen..
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren