Los bericht bekijken
Oud 22 november 2022, 11:00   #32
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Het kan wel tot 18 maanden duren , maar het kan goed dat veel grafts niet uitgekomen zijn omdat je nu al zo'n mager resultaat hebt. dit kan liggen aan de werkwijze hoe met de grafts is omgegaan. snel oogsten en erin zetten bv.

Turkse klinieken hebben hier een handje van . bij mij moet ik ook nog maar afwachten. ik heb nu bijna 4 maanden geleden 1850 grafts gezet gekregen bij Visus haarkliniek in Rotterdam maar ik zie hier ook nog heel weinig van. als ik naar resultaten kijk van bv Feugenix hier die met een gering aantal grafts in dezelfde tijd worden zeer dichte resultaten behaald en dat een heel groot verschil. ik las ook dat je maar iets van 2000 euro hebt betaald? voor 5000 grafts is dat eigenlijk al te mooi om waar te zijn.
Nou ja, dat bedrag was toch wat meer dan de hele goedkope facebook reclame makende klinieken.. Ik heb met opzet voor Turkeyhairbank gekozen, omdat ik enkele mensen uit de buurt ken die hier geweest zijn en die hebben echt mooie resultaten gehaald. Ook de andere voorbeelden die ik heb gezien zijn zeer te spreken.

En als ik kijk naar de foto's vlak na de operatie dan zie je toch wel behoorlijk wat geplaatst (zoals klumpers in de vorige reactie aangeeft), niet alleen in de eerste zone (die wel goed gedicht is vind ik qua aanzicht). Nu zou ik me kunnen bedenken dat de 2e zone veel enkele grafts zijn, waardoor het lichter lijkt. Maar goed, als het wel tot 18 maanden kan duren (wat ik idd ook verschillend lees op internet) moet ik gewoon nog even geduld hebben. Als ik naar de foto's kijk...Wie weet wat er nog uitkomt. Die grafts zijn ja niet verdwenen die ingezet zijn. Ze hebben met 3 meiden tegelijk ingezet en heb daar de hele dag gelegen . Wellicht dat ze dan langer nodig hebben om uit te komen?
Ik lees ook veel mensen met PRP en weet ik wat allemaal nog erbij hebben gedaan... dat heb ik allemaal niet gehad, dus dat scheelt ook in tijd lijkt me. Slik ook verder geen medicijnen om iets te bevorderen.

Maar was idd 2200 euro, zeker niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste. Wat ik al zei: ik heb gekozen o.b.v. persoonlijke referenties en resultaten van mensen in mijn buurt, en ik heb daar goede eindresultaten gezien.

Ik ga gewoon geduld hebben, wie weet waar we eindigen.

Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat en snel vooruitgang boekt!
brianb87 is offline   Met citaat reageren