Los bericht bekijken
Oud 22 november 2022, 11:28   #33
Lowlandlion
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2021
Berichten: 70
Geslacht:
Allereerst complimenten voor de goede kwaliteit foto's! Alleen op deze manier kun je een resultaat goed bekijken en vergelijken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianb87 Bekijk bericht
Moet zeggen als je de foto van bovenaf ziet dat je best doorkijk hebt, maar de lichtinval was dan ook erg ongunstig vind ik (vol helder en redelijk zonnig), en ik ben wat met gel / wax aan het testen, omdat bij het ene spul de dichtheid beter lijkt dan het andere spul. Wat gebruiken jullie?

Merk ook wel bij de kapper (laatste keer wees ze daar op) dat als je laat opscheren met 3 mm, dus erg dun beneden, dat bovenop wat minder opvalt. Dan ligt het accent wat meer op beneden. Daarnaast merk ik dat 2-3 weken nadat ik bij de kapper ben geweest en het bovenop wat langer is, dat je wat meer doorkijk hebt. Als het korter is boven op valt het minder op. Zijn jullie het daar mee eens?
Ik ben zelf ook niet geheel tevreden met voornamelijk mijn dichtheid. Ik gebruik een donkere droogshampoo (kwam ik op via Youtube als goedkoop alternatief voor fibers) en daarna Nivea wax op aanraden van een mede-forumlid.

Ik hield het haar ook kort vanwege dezelfde reden als jij. Echter heb ik het nu alsnog laten groeien (circa 8 weken) en merk dat ik hierdoor meer lengte heb en daarmee meer kan bedekken. Lastige fase om door te gaan maar intussen ben ik blij met meer lengte. Door de combinatie met de juiste producten (zie hiervoor) oogt het haar veel voller. Had ik dit verwacht na mijn haartransplantatie? Nee.

Zelf maakte ik de meeste progressie tussen maand 9 en 10. Dus dat het een proces van lange adem kan zijn, kan ik bevestigen. Echter zie ik veelal bij de meest succesvolle resultaten dat dit resultaat na een maand of 9 al behoorlijk behaald is.
Lowlandlion is offline   Met citaat reageren